onsdag 23 mars 2016

Vem är det som bor i min mage?


Idag har vi varit på ultraljud, var jag fick veta att jag är längre i graviditeten än vad vi trodde, men det slängde bara på en vecka, så jag är alltså i vecka 22 nu, (21+2) så beräknade tiden är nu 31 Juli!

Jag var så nervös före ultraljudet så att jag blev på värsta piss humöret och tänkte bryta ut i gråt haha.. ingen aning varför, men sådee ere tå man e preggo. Nå, direkt när jag fick se bebben blev det ju så mycket bättre igen, hur bebis öppnade o stängde munnen, vände på sig och t.om. sparkade mot ultraljuds "manicken", hen var riktigt ivrig under kontrollen, ja det var riktigt häftigt att se.

Vi fick ju också veta kön på bebis, så i min mage ligger en liten kille å sparkar! Bebis mår bra, och alla organ m.m var fina, jämna hjärtslag och han växer fint, precis som han ska, och vi är tacksamma o glad!

Det är som att mitt undermedvetna har visst att en kille ligger där inne, eftersom att jag har automatiskt bara kolla på pojkkläder och saker, hehe. Sambon har ju visst helatiden att det blir en gosse, jag hade dock drömt om att vi fick en flicka och att hon hade Victors näsa och ögon, men något i min dröm stämde ju, för på ultraljuds bilden ser iallafall jag att bebben har Victors mun och näsa! *hjärtögon*

Så nu får ju lilla Melvin en pojke till kusin/kompis, undrar hur dethär kommer sluta? hehe.. Att få en liten kille känns mer än bra och nu längtar jag bara ennu mer efter min bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar